חסימות כבישים, עימותים והדלקת מדורות במחאה הרדיקלית

איתי גדסי 1 Comment on חסימות כבישים, עימותים והדלקת מדורות במחאה הרדיקלית

מחאות השמאל הקיצוני חזרו אמש שוב בשעות הערב המוקדמות ונמשכו אל תוך הלילה. המפגינים התעמתו עם השוטרים פעם אחר פעם, כאשר הם יורדים לכביש, מדליקים מדורות ויוצרים חסימות. המשטרה פעלה במקום במכת"זית, יס"מ, וכוח פרשים

צילום: Chaim Goldberg/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לא מקבלים את תוצאות הבחירות: יומיים אחרי הפגיעה החמורה בשגרת חיייהם של אזרחי ישראל, אותה הגדירו "יום השיבוש", מחאות השמאל הקיצוני המלווים באלימות רבה ובפגיעה חמורה בציבור חזרו אמש שוב בשעות הערב המוקדמות ונמשכו אל תוך הלילה, תוך חסימת צירי תנועה ראשיים ברחבי הארץ ובחלק מהערים ובעיקרם כביש החוף לשני הכיוונים, ונתיבי איילון.

המפגינים התעמתו עם השוטרים פעם אחר פעם, כאשר הם יורדים לכביש, מדליקים מדורות ויוצרים חסימות. המשטרה פעלה במקום במכת"זית, יס"מ, וכוח פרשים. במהלך ההתפרעויות שוטר אחד נפצע באורח קל ופונה לבית החולים איכילוב. במהלך הלילה עצרה המשטרה 14 מפגינים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש, כי "נעשים מאמצים להגיע להסכמה על צמצום עילת הסבירות וגם אם לא תושג הסכמה, דלתה של הקואליציה, תישאר תמיד פתוחה". בהצהרה שנשא לתקשורת הדגיש נתניהו, כי צמצום עילת הסבירות "יחזק את הדמוקרטיה" ו"הסרבנות רק תסכן אותה".

ראשי האופוזיציה דחו את דבריו של נתניהו, והמשיכו להתבצר בעמדתם. יושב ראש האופוזיציה לפיד אמר: "כל מה שראש הממשלה צריך לעשות, זה להודיע שהוא עוצר את החקיקה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    פשוט בושה למדינה אם זה היה הפגנה של חרדים הוא אטיופים זה היה נראה אחרת